Nu-mi lua cuvintele
Nu-mi lua cuvintele
Sunt tot ce am
În mijlocul singurătății
Nu-mi lua cuvintele
Sunt sânge din mine
Curs pe hârtie
Nu-mi lua cuvintele
Sunt flacăra ce arde
Când inima-i pustie
Nu-mi lua cuvintele
Sunt săbii cu care lupt
Pe altarul stigmatelor
Ce mi se pun în spate
Când priceperea-mi
Nu-i suficientă
Nu-mi lua cuvintele
Sunt un cadavru fără ele
Ce merge prin fantasmele vieții
Nu-mi lua cuvintele…
Demoni și demiurgi
Sărutările tale ard luna plină
Rămase din timpuri străvechi
Când discipolii mi se închinau
Cu sânge de prunci
Și le șopteam
Că într-o zi le voi da sărutul dulce al nemuririi
Minciuni pentru suflete putrezite
Rostite de cea căreia-i spuneau zeiță
Eram demoni și demiurgi
Născând o iubire întunecată
Izvorâtă din incendiul patimii noastre
Ce transcende secole de nimicnicie, milenii de căutare,
Vieți întregi de chinuri și suferințe
Într-o repetiție continuă
Precum acele unui cadran ce se învârt nemiloase
Către sfârșit
Am văzut murind și renăscând
De miliarde de ori
Jumătate din mine
Jumătate din tine
Și iată-ne iară reîntâlniți
Într-o grădină a răului
Niște bufoni pe o scenă
Omorând iubirea cu lacrimile neputinței
Sens
Privesc în roțile timpului
Spre adâncul întâmplărilor
În căutarea unui sens
Pe contrasens
O ironie, soarta…
O manevrare a zeilor
Ori a nimicului ce ne paște
La fiecare bătaie de ac
Păpuși ale destinului
Fără înțeles
Pe sens
Ori contrasens
Sevraj
Sevraj
Știind că Dumnezeu nu există,
Că Diavolul face din mine o altă piesă tristă
Sevraj
Când ar putea fi ultima noapte
În care inima îmi mai bate
Sevraj
Că sunt doar pământ
Ce va putrezi în mormânt
#
ALEXANDRA MEDARU (n. 1988; București) este scriitoare de literatură fantastică și realistă (proză, dramă, poezie) și critic literar. A absolvit Facultatea de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice București (cu o lucrare de diplomă susținută la disciplina „Geopolitică”, intitulată Conflicte rasiale – consecințe geoeconomice și geopolitice, 2010). De asemenea, deține o diplomă de master în cadrul aceleiași facultăți obținută la catedra de „Geopolitică” (cu lucrarea Tibet – China, un conflict latent, 2012). A lucrat ca specialist de comunicare, în prezent fiind copywriter. S-a implicat, de asemenea, în activități de voluntariat la ONG-urile Wilderness Research and Conservation și Queero – Accept România. A debutat în 2013 cu textul „Păcatul” (în Revista de Povestiri), iar un an mai târziu a participat la Inspired – Concurs de idei, secțiunea Dramaturgie, cu textul „Contrabandă-n alb și negru”, distins cu Premiul al II-lea. Tot în 2014 a absolvit Atelierul SF&F organizat de Revista de povestiri și Bookblog, fiind membră fondatoare a grupului literar Secția 14 din care a făcut parte până în septembrie 2016. În 2015, nuvela dark fantasy „ReÎnnoirea” este publicată în revista Argos, nr. 10, și, ulterior, în antologia Eroi fără voie (Ed. Millennium Books). În 2016, Alexandra Medaru a publicat proza scurtă „Întâlnire cu un bărbat, un satir și un motan” (Revista de suspans, nr. 25). Câteva luni mai târziu, se lansează și în critică literară, în paginile revistei culturale EgoPHobia, cu rubrica „Arena culturală: cartea și filmul” (cu articole despre autori precum Umberto Eco sau Truman Capote). A participat ca invitată specială la lansările Editurii Crux Publishing din cadrul Târgului Internațional Gaudeamus 2016 unde a vorbit despre romanul „Aer și MSbP” de Răzvan T. Coloja, făcând o prezentare „exemplu-școală” (conform Oliviu Crâznic, scriitor, critic literar și consilier juridic) a volumului. La sfârșitul aceluiași an, a susținut alături de Oliviu Crâznic prezentarea publică FANTASTICUL DE IMPACT: DE LA GHILGAMEȘ LA „URZEALA TRONURILOR. În 2017, a publicat la începutul lunii februarie, povestea „Ființele nopții din urmă” (space frontier) în Cotidianul Național Puterea, iar în același an parte din articolele sale critice au fost preluate de Select News. De curând, conduce o nouă rubrică literară în revista culturală EgoPHobia, intitulată „Lecturi potrivite/recomandate de Alexandra”. Blog personal: Taramuridenicaieri.ro.